fredag den 25. januar 2008

ERGUE A TÚA BANDEIRA




Björk Guðmundsdóttir, esa cantante islandesa de talento innegable (aínda que algúns non lle vemos o de xenio por ningures e nos amola un pouco a súa voz de porcho chiando), ten unha teima, non moi coñecida fóra destas terras nórdicas: Dinamarca. Como calquer outro islandés, a ela lle encanta odiar a antiga metrópole, só que o di máis alto e ben clariño.
Un dos singles do seu último disco, "Volta", chámase "Declare Independence", un título xa de por si elocuente. Se había dúbidas sobre a quen vai dirixido, só fai falta boitarlle unha ollada ao videoclip.
Tódolos protagonistas levan dúas bandeiriñas: no brazo esquerdo, a de Groenlandia; no dereito, a das illas Feroe. Ámbolos dous territorios autónomos dinamarqueses e que nun futuro non moi lonxano serán independentes. E a ámbolos dous lles canta iso de "ergue a túa bandeira, non lles deixes facerche iso" ou "declara a independencia".
Hai uns meses, Björk foi cabeza de cartel no festival de Roskilde (Dinamarca). Tocou ante 50 ou 60.000 persoas (en medio dun diluvio). Non pasou nada. Alguen se imaxina o que tería ocurrido de ser ela peruana, terlle adicado unha canción similar a Euskal Herria e Galicia e cantar nun festival en Aranjuez? Mi ma..!

tirsdag den 22. januar 2008

POR DIOS, POR LA PATRIA Y EL REY...



Malos tiempos para la monarquía corren. Hasta en Dinamarca, donde a veces se puede alcanzar la repugnancia en la adoración por la casa real, han aparecido rebeldes. El dúo danés "Surrend", que ha llevado de cabeza a medio mundo con sus carteles y acciones provocadoras, pensó que era tiempo de hacer algo similar en su propio país y que nada mejor que meterse con lo más sagrado para buena parte de sus compatriotas: la reina Margarita y su esposo, el príncipe Enrique. En una exposición en Copenhague y en carteles repartidos por toda la ciudad se pueden contemplar decapitados a tan ilustres personajes.
Pero quitado algún correo electrónico amenazador enviado a los artistas, no ha pasado mucho más. Como en Espanha, vamos...


Contador Gratis

torsdag den 17. januar 2008

BARA BRÖST



"Bara Bröst" (pecho desnudo) es el nombre de un grupo de chicas suecas creado hace un par de meses que reclama su derecho a bañarse con las tetas al aire en las piscinas. Según ellas, si a los hombres se les permite llevar el pecho al descubierto, por qué no a ellas? La prohibición, argumentan, no es más que una expresión de la sexualización de su cuerpo en una situación completamente asexual, como es bañarse. Pues parecen unos argumentos bastante sensatos...

Hasta el momento, han realizado varias acciones en piscinas de toda Suecia, con desigual suerte: en la mayoría, las han invitado a irse; pero en tres les han dado permiso para bañarse en topless, mientras nadie se queje. El ejemplo ya se ha extendido a Noruega y Dinamarca...





Contador Gratis